Self Care Platform

Self Care Platform

Müşterilerinizin kişisel bilgilerini, ürün ve hizmet tercihlerini değiştirmeleri için çok fazla prosedürünüz mü var?
Bu değişikliklerin gerçekleşmesi adına müşteri hizmetleri, matbu evrak ve diğer süreçler için fazladan kaynak mı ayırıyorsunuz?

Bu sorulara EVET cevabını veren ve müşterilerine ürün, hizmet ve bilgi güncellemesini kolayca sunarak maliyetlerini kontrol altında tutmak isteyen markalara INFOVAS yeni çözümünü sunuyor:

SELF CARE PLATFORM

Müşterilerin markalara olan sadakatinin yüksek olması, o markayla ne kadar basit ve sade şekilde iletişim kurup işlemlerini kolayca gerçekleştirebilmesiyle doğru orantılı. Müşteri, o markaya ait kullandığı ürün ve hizmetlerde yapacağı değişiklikleri ne kadar kolayca yapabilirse o markaya verdiği değer ve o marka için harcamayı düşündüğü bütçesi de o kadar yükseliyor.

Gereksiz prosedürler, farklı platformlardan alınan ve akılda tutulması zor olan şifreler, online olarak yapılması mümkün olan işlemlerin müşteriyi zahmete sokarak markanın ofislerinde yaptırılması, bir sürü gereksiz evraklar ve mutsuz müşteriler… Bu mutsuz müşterilerin markanızı kullanmayı bırakmasına kadar giden bir memnuniyetsizlik hikayesi…

Self Care Platform bütün bu sıkıntılara son vermek üzere tasarlandı.

SCP™ sayesinde aynı müşteri datasının farklı birçok mecradan kullanılması ve işlem yapılmasına olanak tanınır. Farklı mecralardan yapılan tüm bu işlemler ise senkronize olarak aynı veri tabanında tutulup online olarak güncellenir.

Data Center üzerine kurulabilen ya da Cloud üzerinden hizmet veren sistemimiz kullanıcı deneyimi odaklı olup, tüm web ve mobil client kanallarından maksimum güvenlikle de kullanılabilmektedir.
SCP™ Telco, Finans, Perakende ve pek çok sektöre özel hazırlanmış hazır bir çözüm paketi olmanın ötesinde, aynı zamanda firmanızın ihtiyaçlarına göre uyarlanan modüler bir yapıdır.

SCP™ İle müşteri adı, GSM numarası, fatura adresi, tarifesi, kullandığı sms paketleri, kullandığı internet paketleri, üye olduğu loyalty programlar ve buna benzer başlıklarda pek çok farklı başlıktaki bilgiler, müşteri güvenlik aşamasını geçtikten sonra, istenen yerden güncellenir ve aynı veritabanında senkronize olarak kayıt altında tutulur.

Bu veri tabanındaki içerikleri görüntüleyen ve buradaki bilgilerin online olarak müşteri tarafından güncellendiği mecralar:
WEBSİTESİ (ONLINE İŞLEMLER), WAP SİTESİ (ONLINE İŞLEMLER), MOBİL UYGULAMA (IOS-ANDROID-WINDOWS, BLACKBERRY), CALL CENTER (CALL CENTER MÜŞTERİ TEMSİLCİSİ EKRANLARI VE CALL CENTER IVR)

SCP™ bu platforma bağlanıp bilgi çeken client’ları (Mobil uygulama, wap sitesi vb) içermemektedir. Bu platform verinin bu clientlara düzgün iletilmesi ve senkronize olmasını sağlayan en temel ve en pratik platformdur.

SCP™ ile müşterilerinize zaman maliyeti yaratmadan, onlar için en rahat bilgi alma ve güncelleme deneyimini yaşatabilirsiniz.